Online training

‘Opvallen als een pro’

met of zonder hulp.

In een land met inmiddels 2 miljoen bedrijven hard nodig.

Eén ding ‘Opvallen als een pro’ dat doe je niet ff, dat doe je zo.

Gelukkig kunnen we het allemaal, ook JIJ.

Wat jij mist om bij jouw favoriete klant in beeld te springen? Ik laat het je zien in mijn online training en neem je mee aan de hand in mijn online workshop.

Je leert wat jij nodig hebt om WEL op te vallen en hoe JIJ met je kop boven dat maaiveld uitkomt.

Klaar voor klanten waar jij SUPERblij van wordt.

Weet jij genoeg?

Maaike de Vogel

De hoeveelheid coaches en kennisondernemers groeit binnen elk vakgebied, ook bij jou.

En in deze tijd groeit, harder dan ooit, de online precense.

Dus je haalt nu gewoon niet zo makkelijk klanten binnen, er is te veel aanbod.

Daar geloof ik dus NIET in.

Ik geloof echter ook niet dat je het gaat redden met vertellen WAT je doet of af en toe een story van je kat/hond of cavia. No evence maar er is meer nodig om ECHT verbinding te maken.

Ik weet wel zeker dat er voor iedereen ruimte is en meer dan genoeg werk. We kunnen allemaal maar een x aantal mensen per week helpen. Tenminste als we ook nog een leven naast onze business willen. Right?

En alleen de connectie opzoeken als moeder of katten liefhebber is geen personal branding. Dan heb je met de halve bevolking een klik.

Dat wil je juist niet want jij wil klanten die ECHT bij jou passen en waar JIJ superexcited van wordt.

Dat gaat alleen gebeuren al jij laat zien wat jou zo uniek maakt. Echt laat zien.

Jezelf onderscheiden met wie jij bent en waar je voor staat. Jouw visie, jouw belofte, jouw boodschap. Zodat jij opvalt in wie je bent, wat je doet en waar JIJ voor staat.

Dat gaat niet gebeuren door maar hoopvol te blijven delen WAT je doet.

En wat denk je? Inderdaad. Het zit allemaal in jou!

Het hoeft niet gemaakt te worden. Je hoeft niemand anders te worden.

Het. Zit. Allemaal. In. JOU!

Het is tijd om het uit te pakken en met de wereld te delen.

Maaike de Vogel

Wat mag je verwachten?

  • We gaan in op wat positioneren precies is, waarom dit belangrijk is en natuurlijk hoe dan.
  • We gaan uitgebreid in op jouw identiteit, waar het uit bestaat en hoe je dat verwoord.
    • Kernwaarden
    • Jouw Why & How
    • Drijfveren & visie
    • Persoonlijkheid
  • We gaan de positioneerdriehoek compleet maken met jouw doelgroep en alle ins en outs die jij nodig hebt om te zorgen dat je alles kan bundelen. Heb je gelijk dat deel van jouw marketing ook maar helder. Win – Win.
  • Jij gaat jouw unieke belofte en merkverhaal schrijven aan de hand van alle opgedane kennis.
  • Last but not least, jij weet precies hoe je het geheel kan inzetten voor jouw social media strategie.

Enkele details:

  • De online training wordt gefaciliteerd door het platform www.startnuop.nl. 
  • Hier vind ook de betaling plaats.
  • De online workshop is live via ZOOM en zal niet worden opgenomen vanwege de interactie.
Maaike de Vogel

Door jezelf te onderscheiden…

…val JIJ op tussen al die aanbieders,

… maak je van volgers fans, because they like you,

… trek je alleen nog maar super leuke klanten aan,

…concurreer jij niet langer op prijs,

…mensen willen jou. Want mensen kopen nu eenmaal van mensen, NIET van bedrijven.

 

Als alles dan eenmaal goed staat en geoptimaliseerd is, hoor je dit van potentiële klanten;

 

Dat wil je!

Dan geef je namelijk ook het juiste gevoel mee en dat is belangrijk voor de hele klantreis van jouw potentiële klanten. Precies waarom ik het met je deel. Zo zie jij wat er mogelijk is.

Jij wil de challenge echt volgen als jij:

  • Lekker enthousiast deelt WAT je doet
  • Je niet langer wil concurreren op prijs 
  • Je weet dat iedereen uniek is op zijn manier, maar weet niet wat jouw manier is
  • Je wil nu echt (meer) klanten wil helpen
  • Je wil nu vooral klanten gaan helpen waar je zelf ook blij van wordt

Wanneer je het lekker moet skippen:

  • Je krijgt de kriebels van zichtbaar zijn
  • Je hebt helemaal geen zin om zichtbaar te zijn
  • Je verkoopt een product (dat is super tof, maar niet mijn expertise)
  • Je wil eigenlijk niet te veel naar jezelf kijken
  • Je snapt niet hoe jij uniek kan zijn, dat zijn vooral anderen, maar jij niet

 

Maaike de Vogel

Maar wil jij…

…gewoon lekker jezelf zijn,

…op die manier opvallen,

…daarmee de allerleukste klanten aantrekken,

…op continue basis nieuwe klanten hiermee verwelkomen,

…de prijzen vragen die jij waard bent,

Klik dan op die button en ga zelf of samen aan de slag met jouw personal brand.

Zodat niemand meer om jou heen kan!