Opvallen voor jouw favoriete klanten vanuit WIE jij bent, door op jouw eigen wijze antwoord te geven op de pijnen en verlangens van jouw ideale klant?

Maaike de Vogel

Herken je dit?

Jij wil niet alleen maar ondernemen om goed geld te verdienen. Jij wil jouw doelgroep en (toekomstige) klanten ECHT verder helpen.

Je haalt ontzettend veel plezier uit wat je doet of wil gaan doen. 

Maar hoe kom je aan (meer) klanten?  

Collega’s in jouw vakgebied maken je onzeker. Zij zijn al succesvol en doen hetzelfde. Wie zit er nou op jou te wachten? En waarin ben jij dan zo anders?

En dan al die verschillende adviezen op social media over wat je allemaal zou moeten doen. Ook dat maakt de onzekerheid niet minder. 

Hoe val je in hemelsnaam nog op, op social media?

Van binnen voel je die vastberadenheid. Jij gaat van jouw bedrijf een succes maken. Jij hoort echt niet bij die 60% die stopt binnen 5 jaar. 

Maar je bent ontzettend zoekende hoe je dit gaat realiseren. 

Een vraag die jij jezelf regelmatig stelt ‘Waarin ben ik dan uniek?’

Want jouw dienst wordt door meer mensen verleend. 

Jij wil zo graag dat succes maken van jouw bedrijf.

Maar lieve JIJ! Dat gaat niet lukken door: 

  • Vooral te vertellen WAT je doet. 
  • Tips en adviezen in jouw vakgebied te delen.
  • Of zomaar random stories op Instagram van jouw leven te laten zien. 

 

Maaike de Vogel

Om succes te behalen en te behouden is het essentieel dat jouw following een band met jou opbouwt. Dat er verbinding en vertrouwen ontstaat. 

Daarom is het belangrijk dat jij jezelf goed kent of gaat kennen. 

Dat je echt authentiek (ja, jeukwoord) bent door dicht bij jezelf te blijven.

En dit consistent uitdraagt.


Zo maak jij van jezelf een personal brand dat UNIEK is. 

Zonder poespas of masker. 

Gewoon door jezelf te zijn. 

Want als je niet dicht bij jezelf blijft houd je het gewoon weg niet vol of je valt door de mand en verliest fans. Dus ook dat werkt niet. 

The good. The bad. Even the Ugly.

In dit traject verwoorden we jouw Why.

maar ook gelijk jouw HOW (ontstaan op datzelfde pad).

en jouw unieke WHAT (wat jij dot in combinatie met jouw why).

 

Als je dit in handen hebt, heb je het grootse UNIEKE element te pakken. Maar we gaan voor ‘the total package’ in dit traject.

Kernwaarden, drijfveren, persoonlijkheid, misie & visie.

Nu je helder hebt wie jij bent in de kern en waar jij voor staat is het tijd om naar buiten te kijken.

Maaike de Vogel

De volgende modules  gaan over jouw doelgroep.

  • Wie is jouw doelgroep (welke doelgroep past echt bij jou? Dat antwoord wordt helder nu jouw merkidentiteit helder is)
  • Waar liggen ze van wakker? Wat zijn hun issues en struggels?
  • Waar dromen ze van.

Kortom alles zodat jij jouw ideale klant kan dromen.

We gaan uitgebreid en diep in op jouw doelgroep en ideale klant, want hiermee ga jij de volgende vragen beantwoorden.

  • Wat is jouw merkessentie?
  • Jouw belofte?
  • Welk brandidee past hierbij?
  • Wat is het korte positioneringsstatement voor jouw bedrijf?
  • Met welke persoonlijke contentpijlers ga jij jouw brand krachtig en vol zelfvertrouwen delen?
  • Klopt je aanbod wel? Of Moet die nog samengesteld of verbeterd worden? Zodat het past bij jouw identiteit en doelgroep.
  • Welke kleuren vertalen mooi jouw identiteit? Zijn dat de huidige kleuren?
  • Hoe vertaal je het geheel naar foto? Hierover komt een expert praten.
  • En welke media zet jij in? Hoe vertaal je jouw merk bijvoorbeeld op social media? Ook een expert die vertelt.

Met deze combinatie staat het fundament voor jouw bedrijf als een huis.

We sluiten af met het verwoorden van jouw merkverhaal.

Als klap op de vuurpijl wordt die ook omgezet naar video. 

Beelden van een expert.

 

Dat is hoe jij jezelf succesvol als bedrijf en personal brand positioneerd in de markt.

Bang dat dit te veel is en je het niet bij kan houden.

Alle kennis en informatie zit verpakt in een online gedeelte met opdrachten.

10 modules op eigen tempo in eigen huis. Of eigen tuin. Het park, kortom, waar je maar wilt kunt doorlopen. Wanneer jij de ruimte hebt.

De opdrachten stuur je mij toe en binnen 48 uur krijg jij feedback waar jij mee verder kan.

Uiteraard is dat niet alles.

Je krijgt:

✅ 7 live online momenten met mij – de aftrap is 26 april om 10:00 uur (de overige datums worden snel bekend gemaakt, maar alles wordt opgenomen en gedeeld via de mail 

✅ Twee 1 op 1 momenten voor het verwoorden van jouw WHY (de rest doen we gezamenlijk)

✅ 2 expert masterclasses/workshops

✅ Jouw verhaal vertaald naar video door een expert vastgelegd 

✅ Altijd de mogelijkheid vragen te stellen (binnen 24 uur antwoord via Whatsapp)

✅ Een facebookgroep, zodat je ook vragen kunt stellen aan elkaar

 

Dit alles voor die insane lage prijs, die nooit meer terug komt.

Pilotprijs € 395,-

Maximaal 10 deelnemers (vol is vol)

Betalen in termijnen mogelijk.